2013. szeptember 1., vasárnap

A titkos projekt

Hűha, jó régen nem írtam már. Ennek az az oka, hogy az SzB-vel kapcsolatban alkotói válságban szenvedek, de semmiképp sem fogom félbehagyni, senki se ijedjen meg, egyszerűen csak szükségem van egy kis szünetre :)

Addig, amíg nem frissítem az SzB-t sem hagylak titeket olvasnivaló nélkül, ugyanis szeptember elseje van, így itt az ideje, hogy lerántsam a leplet a titkos projektről, amit már emlegettem néhányszor. Nem nehéz kitalálni, hogy egy új történetről van szó, csakhogy nem akármilyenről.

Talán néhányan olvastatok már MSé-től (Megjelöltek, Vörös Sárkány, Aisha stb), személy szerint én nagyon szeretem a történeteit. Nyár elején kitaláltuk, hogy írunk közösen egy sztorit, így került fel a mai napon Merengőre és Imagine-ra A druida és az alakváltó első fejezete.

Ahogy a cím is sugallja, ez egy fantasy történet (mindketten odavagyunk a műfajért :D). Két főszereplőnk van, egy alakváltó, Anwen, akinek a szemszögét én írom, és egy druida, Fael, akiét pedig MSe. Mindketten most csinálunk ilyet először, és netes körökben még nem nagyon láttunk ilyet, ezért nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményetekre :D

Leírás:
"Anwen Kilgour Ehye fővárosából indult útnak, hogy teljesítse az apja által rábízott küldetést.
Fael Keryn'das nagynénje gyilkosát üldözi végig Irxián, hogy véghezvigye a halott utolsó kívánságát.
A két lány feladatának látszólag semmi köze egymáshoz, hamarosan mégis mind a ketten a tündeikerpár, Cassius és Fayne cselszövésébe keverednek, aminek a tétje nem kisebb, mint Rizia trónja, a druidák sorsa, és mellesleg Ehye jövője is."


Remélem, a történet elindulása ad valami pozitívumot ahhoz a szomorú tényhez, hogy holnap már suli XD
Viccet félretéve, mindenkinek eredményes tanévet kívánok! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Limo!
    Uh, hát már jó régen elolvastam az első fejezetet, csak hát az időhiány... :D De most, ma végre repült a kritika az első fejezethez! És a hétvégén mindenképpen tovább olvaslak titeket, jön majd oda is a vélemény! :-))))) Mielőtt megnézed, megnézitek, elöljáróban annyit, hogy imádtam! ;)
    Szép délutánt!
    Atrix Wry (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Az időhiány sajnos ismerős fogalom... :)
      Köszönöm szépen a kritikát, válaszoltam is :D Örülök, hogy tetszett :D

      Puszi: Limo

      Törlés
  2. Szia!
    Nos, hogy mi történt velem: testnevelésórán sikeresen elestem, mikor fogócskáztunk, és naná, hogy a csuklómra :D. Törött. Ropp. :D XD Aztán három héttel később siettem ki a fürdőszobába és egyszerűen át-, nem LE, ORRA, hanem ÁTestem a lépcsőnkön, na akkor meg a lábam törött. Reccs. Szóval hát ennyi történt. :D
    Puszi: Atrix Wry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hűha, akkor rád járt a rúd XD Akkor gyógyulást a lábadnak is :D
      Puszi: Limo

      Törlés