2011. augusztus 15., hétfő

Egyszer írni fogok a sellőkről

Valamelyik nap láttam egy nagyon szép sellős könyvborítót, és elhatároztam, hogy írni fogok egy történetet, amikben sellők is fognak szerepelni. Konkrét ötletem még nincs, de ahogy magamat ismerem nem is olyan sokára lesz, de végül is még ráér, mivel most a Kék Harcosra koncentrálok.
Egyébként erről az ötletről nem csak az a borító tehet, ugyanis kiskoromban A kis hableány volt az egyik kedvenc mesém. Az Andersen félét mondjuk hét évesen túl depisnek találtam, de a disneysért teljesen oda voltam :D Meg úgy alapból nagyon érdekesnek találom a mitológiai alakjukat is.

A Kék Harcos olvasóinak üzenem, hogy már el kezdtem írni az új fejezetet, és nem kell félniük, ugyanis ettől az új mániámtól függetlenül még ugyanolyan sokat fogok foglalkozni a történettel. Plusz még ha el is kezdeném írni a sellőset, akkor se publikálnám, amíg a Kék Harcos utolsó fejezetét meg nem írtam :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése