2013. június 24., hétfő

Nyár

Végre nekem is szünet van :D Az előrehozott érettségik miatt nem igazán írtam az utóbbi időben, na de majd most. A szóbelik egyébként nagyon jól sikerültek, szóval most fel vagyok dobódva, és pozitívan indul a nyár :D Még a nagy kánikula sem zavar, csak élvezem, hogy szünet van, és végre azt csinálhatok, amit akarok.

Nyáron szeretnék sokat olvasni, egy csomó könyv van, ami csak rám vár, és lehet, hogy majd jövök ide a blogra néhány ömlengéssel (az is annyira jóóó, amit most olvasok, és szívem szerint most is azt olvasnám, csak húgom elcsórta :() Sorozatokat is fogok nézni, már van egy kilométer hosszú listám, amit ki akarok végezni a nyár végére (lehet arról is tartok majd rögtönzött élménybeszámolót XD) Németezni is kéne, mert lassan tizenegyedikes leszek, és kezd egyre cikibbé válni, hogy még mindig nincsen nyelvvizsgám, ráadásul ezt nem is szeretném tizenkettedikre halasztani.

És persze fogok írni, méghozzá terveim szerint jó sokat. Bevallom, kicsit lusta vagyok, ezért noszogatni kell, de azért igyekezni fogok :D Elsősorban a Szuperhős a barátomat (ez lett a címe az új szuperhősös történetemnek, Mazsin és Merin már fent van az első fejezet) szeretném írni, terveim szerint heti frissítésekkel (a mostani héten még lehet, hogy nem jön össze, mert nagyon sok programot beszerveztem magamnak). Aztán van még egy másik sztori, amibe lehet, hogy belefogok, de az még titkos, nem is mondok róla többet ^^

Mindenkinek kellemes nyári szünetet kívánok :D

2 megjegyzés:

  1. Remélem, minden elképzelésedet sikerül megvalósítanod :D Milyen sorozatokat vettél tervbe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát szeretném befejezni az Arrow-ot, már nagyon régen elkezdted, csak elég rendesen elcsúsztam vele. Aztán bele szeretnék nézni a Pretty Little Liars-ba, mindenkitől csak csupa jót hallok róla. Majd elkezdem a Bosszút is, egyik haverom folyton arról áradozik, és már kíváncsi vagyok, mi benne a nagy szám XD Meg van egy csomó koreai dorama, amit meg akarok nézni, az elmúlt félévben nagyon megszerettem őket :D Most nyárra a Secret Garden, a Coffee Prince, a Shining inheritance és a Boys over flowers van betervezve :D

      Törlés