2013. június 29., szombat

Helyzetjelentés

Felkerült a Szuperhős a barátom második fejezete Imagine-ra és Merengőre, sőt ma befejeztem a harmadik fejezetet :D Ez a tőlem szokatlanul gyors munkatempó annak köszönhető, hogy bevezettem a napi írásminimumot, ami azt jelenti, hogy legalább hatszáz szót kell írnom, és addig kényszerítem magamat, amíg ez kész nincs. Aztán meg mindig úgy járok, hogy mire megvan a hatszáz szó, belelendülök, és túlteljesítem a célt. Ha így haladok, akkor fogom tudni tartani a heti egy frissítést, és tudok előnyt felhalmozni őszre, amikor már nem lesz annyi időm írni :D Egyébként a harmadik fejezetet szerdán fogom felrakni, szóval a szerda lesz a frissítős napom :)

Sorozatnézéssel sajnos nem állok sehogy, mert szervizbe került a gépem, és örülök, hogy annyi időre tudok itthon gépet szerezni magamnak, amíg írok XD

Így viszont elég sok időm marad olvasni :D A hét elején befejeztem Joss Stirlingtől a Lélektársak második részét, és annyira jó ♥ Akárcsak az első rész, nem tökéletes, de aranyos és könnyed, és jajj, nem tudok más értelmeset mondani az ömlengésen kívül, mert nem akarok spoilerezni. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a romantikát, és a különleges képességű embereket :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése