2013. július 3., szerda

Új fejezet

Ahogy ígértem, felraktam a folytatást Imagine-ra és Merengőre, csak az oldalak adminjain múlik, mikor olvashatjátok :D Egyébként éppen most fejeztem be a negyedik fejezetet, szóval azt hiszem, fogom tudni tartani a heti egyszeri frissítést. Most nem a következő fejezetet fogom írni, hanem valami mást (ez még titok, azt hiszem, már emlegettem :P), de ez nem fogja befolyásolni a két hét múlvai új Szuperhős a barátom fejezet időben elkészültét :D (Egyébként kéne kitalálni valami rövidítést a sztorinak, mert túl hosszú, de a Szab nem igazán tetszik, mert értelmes szó XD)

Egy kis reklám következik:
Hétfőn megnéztem a Szemfényvesztőket moziban, és iszonyat jó volt. Mindenkinek ajánlom, nagyon epic film, még pénzt is érdemes áldozni rá :D

8 megjegyzés:

  1. Mondjuk SzuBa? :D
    Érdekesnek tűnik ez a történeted is, ha eljutok addig, hogy elolvassam a Kék Harcost, mindenképp jövök ehhez is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A SzuBáról, amilyen kretén vagyok, a zumba és a szoba jut eszembe, de azért köszi XD
      Remélem, tetszeni fog (és a KH vége is ^^)

      Törlés
  2. Simán SZB?:D
    Anka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt az első, ami eszembe jutott :D

      Nocy

      Törlés
    2. Akkor már szinte biztos, hogy ez lesz :D

      Törlés
  3. Csatlakozom. Elsőre nekem is ez ugrott be :D

    VálaszTörlés