2013. július 24., szerda

Jól haladok

Mivel szerda van, az új fejezetet felraktam Imagine-ra (itt már engedélyezték is) és Merengőre. Én sem gondoltam volna, hogy képes vagyok rá, de eddig sikerült tartanom a napi írásminimumot, amit bevezettem (kivéve, amikor Pesten voltam barátnőmnél, de vegyük úgy, hogy az volt a kikapcsolódás). Ennek köszönhetően magamhoz képest legalábbis nagyon jól haladok, tegnap befejeztem az SZB-ből a jövőhét szerdai anyagot is, ma pedig írtam egy adagot a titkos projekthez, amit néhányszor emlegettem már itt blogon. Erre a projektre egyébként majd szeptember elején fog fény derülni, és nagyon izgulok, hogy hogy fogjátok fogadni, mert a hazai amatőr írós oldalakon egy viszonylag ritka dologgal próbálkozok éppen :)

Az előző bejegyzésemben utaltam rá, hogy lehet, hogy létrehozok egy véleményezős blogot, amit végül meg is tettem. Ha valakit esetleg érdekel, miket nézek és olvasok (esetleg hallgatok), annak itt a címe: http://limovelemenyei.wordpress.com/ A bloggerre van néhány panaszom, ezért gondoltam, megpróbálkozom a wordpressel, de még csak óvatosan ismerkedünk egymással.

Ennyi voltam mára. Nektek hogy telik a szünetetek? :)

4 megjegyzés:

  1. Melegen telik :-) De jó hangulatban. Mozgós-találgozgatós délutánokkal légkondis helyeken, és persze könyvekkel reggelente, amikor még nincs rekkenő hőség kint olvasgatni az erkélyen. Na, a projektre kíváncsi leszek, most már nagyon érdekel, mi lehet :))).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is akkor a hőség, hogy csak na... Én a hintaágyon szoktam néha olvasni, az is nagyon jó :D Remélem, hogy a projektben nem fogsz csalódni :D Oké, igazából szinte biztos vagyok benne, hogy neked tetszeni fog ;)

      Törlés
  2. Naaaa, ez most már így nem ééér, tudod, mennyire lázba hoztál???? :DDD Egyre várom, mi lesz már itt :))))

    VálaszTörlés