2013. július 18., csütörtök

Újra itthon

Az elmúlt körülbelül egy hetet Budapesten töltöttem az egyik barátnőmmel, és bár akartam, nem nagyon sikerült írnom (csak annyit, hogy az ötödik fejezetet éppen be tudtam fejezni, hogy időben felrakhassam), ennek következtében most kicsit kiestem a lendületből, és még mindig nem csinálták meg a laptopom, így harcolni kell gépért a tesóimmal (szerencsére ketten most táborban vannak, így kisebb a konkurencia ;)), ami nem könnyíti meg a visszarázódást, de azért igyekszem. (És igen, ez egy mondat volt XD)

Az írás és a roppant intenzív német tanulás mellett (szinte semmit nem tanultam még :S) gondolkodom egy vegyes véleményezős blog létrehozásán, ahol az általam olvasott könyvekről, látott doramákról, sorozatokról és filmekről, hallgatott zenékről írnék, mert nem akarom ilyesmivel "beszennyezni" az írós blogomat, és szeretem leírni, mit gondolok az egyes művekről, utólag vicces visszaolvasni, hogy reagáltam, amikor éppen friss volt az élmény :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése