2013. július 10., szerda

SZB+KH

Frissítettem az SZB-t (ez lett a Szuperhős a barátom rövidítése, mindenkinek köszönöm, aki hozzászólt az előző bejegyzéshez ;)). Az új fejezet még nincs kész, mert azt a valami mást írtam (már nincs messze annak a lelepleződése, hogy mi az a valami más, ha esetleg valaki kíváncsi rá), de már a nagyja megvan, és szerintem kész leszek jövőhét szerdára. Azért nem biztos, mert holnap megyek barátnőmhöz Pestre (és Mazsi talira :D), de szerintem be fogom tudni fejezni :)

A Kék Harcossal kapcsolatos szavazás lezárult, és huszonkilencből huszonhatan szavaztatok arra, hogy érdemes tovább foglalkozni a történettel. Nagyon köszönöm azoknak, akik szavaztak ♥ Úgy döntöttem, hogy akkor foglalkozok is vele még. Én is nagyon szeretem, nehéz lenne végleg elengedni, és az is rásegített, hogy ti is érdemesnek tartjátok a KH-t a további energiabefektetésre :) Terveim szerint először kijavítom az első részt, miután befejeztem az SZB-t, és aztán írom meg a folytatást.

2 megjegyzés: